Friday 29 May 2015

Broschyr

For English version, please scroll down

Tänkte att jag skulle visa vilken broschyr jag skickat ut till ett antal företag. Jag har redan fått förfrågningar från ett par av företagen där ett redan garanterat 20000:- och eventuellt mer efter ett möte med ledningsgruppen. Även privat personer har börjat bidra vilket jag tycker är riktigt roligt.
Detta är trots allt ett av de viktigaste projekt jag tagit mig för.
Fortsättning följer så glöm inte att klicka i prenumera. Vill ni se mina foton gå in på www.larssonsphoto.com där det även går att köpa tryck, nedladdningar mm
Jag önskar er alla en skön helg.




Thought I would share the brochure I sent out to a number of companies. I have already received inquiries from a couple of companies, one already guaranteed to € 2000 and possibly more after a meeting with the management team. Even private individuals have begun to contribute, which I think is really great.
This is after all one of the most important projects I have taken on.
To be continued, so don't forget to hit the subscribe button.
If you want to see some of my photos, please visit www.larssonsphoto.com where you can by prints, downloads etc.
I wish you all a great weekend.



No comments:

Post a Comment